ວິຊາ ພາສາລາວ                                                                           ຊັ້ນປ.1                                          ບົດທີ 12  ຫົວບົດ                                                                                               ເວລາ 4 ຊົ່ວໂມງ
ຈຸດປະສົງ
ເນື້ອໃນ
ກິດຈະກຳການຮຽນ-ການສອນ
ສື່ການສອນ
ເວລາ
ປະເມີນ
-       ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:






-       ເວົ້າຊື່ຮູບບັດໄດ້.

v  ຂັ້ນນຳ
-       ຄູແລະນັກຮຽນເຄົາລົບກັນ
-       ສ້າງບັນຍາກາດ.
-       ກວດຈຳນວນພົນ
-       ທວນຄືນບົດເກົ່າ:



v  ຂັ້ນສອນ
ສົນທະນາກ່ຽວກັບຮູບ.
-       ຄູຍົກຮູບບັດໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງ.(ມ້າ ນາ )
-       ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າອັນນີ້ແມ່ນຮູບຫຍັງ?
*        ອັນນີ້ແມ່ນຮູບ ມ້າ ຄູຍົກບັດຄຳໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານ
*        ອັນນີີ້ແມ່ນຮູບ ນາ ຄູຍົກບັດຄຳໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານ
-       ຄູຍົກບັດ ມ້າ ນາ ສະຫຼັບກັນໃຫ້ນັກຮຽນຄົນອື່ນຕອບຈົນໝົດເວລາ.
·         ຄູແນະນຳວ່າ - ການຕອບຄຳຖາມຕ້ອງເວົ້າເປັນປະໂຫຍກທີ່ສົມບູນ.
-       ການອ່ານຕ້ອງອອກສຽງແຈ່ມແຈ້ງ
ເຝິກອ່ານຄຳສັບ
-       ຄູອ່ານໃຫ້ັນັກຮຽນເບິ່ງ
-       ຄູອ່ານໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ 1 -2 ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານພ້ອມກັນ 1 -3ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານເປັນກຸ່ມ ແລະ ເປັນບຸກຄົນ.
·         ຄູສະຫຼຸບດ້ວຍການຖາມວ່າ: - ມາດາ ນາດີ ມີຕາ ມີນາ ......
ມີສຽງແລະຄວາມໝາຍຕ່າງກັນບໍ່?
-       ການອ່ານແຕ່ລະຄຳຕ້ອງອ່ານອອກສຽງແຈ່ມແຈ້ງ.
·         ຫັດຂຽນງາມ
-       ຄູນັກເອົາປື້ມຂຽນອອກມາ.
-       ຄູຂີດເສັ້ນຄືກັບຢູ່ປື້ມແບບຮຽນໃສ່ກະດານ.
-       ຄູຂຽນ  ມ ມາ  ນ ນາ   ເຕັມແຖວຂື້ນກະດານ.
-       ຄູແນະນຳໃຫ້ນັກຮຽນຂຽນໃສ່ປື້ມຂອງຕົນເອງ.
-       ຄູຕິດຕາມນັກຮຽນຊ່ວຍເຫຼືອທີ່ນັກຮຽນ ຂຽນບໍ່ເປັນ.
·          ຄູແນະນໍາວ່າ ການຂຽນຕ້ອງຂຽນຕາມແຖວໃຫຍ່.
ແລະເປັນຄອງສະເໝີ
-       ກວດການຂຽນຂອງນັກຮຽນ.
v  ເຝິກເວົ້າ ກ່ຽວກັບຮູບ.
-       ນາຍຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງບົດທີ 9 ໜ້າ( ຮູບແມວ ນົກ)
-       ຄູຖາມນັກຮຽນແຕ່ລະຮູບວ່າ ອັນນີ້ແມ່ນຮູບຫຍັງ ?
·          ແມ່ນຮູບເອື້ອຍບິປາໃຫ້ນ້ອງ.
-       ອັນນີ້ ແມ່ນຮູບ ກີຕາ .
·         ຄູສະຫຼູບ ດ້ວຍການຖາມວ່າ:
-        ບິປາ  ຄໍາໜ້າຫຼືຫຼັງອອກສຽງສະຫຼະ xີ
-       ກີຕາ  ຄໍາໜ້າຫຼືຫຼັງອອກສຽງສະຫຼະ xີ
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເວົ້າຄຳອື່ນ ທີ່ມີສຽງສະຫຼະ
xີ ນອກຈາປື້ມແບບຮຽນ.
-       ຄູຂຽນຄຳທີ່ນັກຮຽນແຕ່ລະຄູ່ເວົ້າຢູ່ກະດານ
·         ສະຫຼຸບ : ຄູແລະນັກຮຽນຮ່ວມກັນຫຼຸບໂດຍອີງໃສ່ຄຳຕອບຢູ່ກະດານ.
ເຝິກອ່ານຄຳສັບ
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງເນື້ອໃນຫັດອ່ານ ບົດທີ 9
-       ຄູອ່ານໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ 1-2 ເທື່ອ.
-       ຄູພານັກຮຽນອ່ານພ້ອມກັນ 2-3 ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເປັນກູ່ມ ແລະເປັນບຸກຄົນ.
·         ຄູແນະນຳວ່າ : ມີສຽງແລະ ຄວາມໝາຍຕ່າງກັນ
·         ການອ່ານ : ແຕ່ລະຄຳຕ້ອງອອກສຽງໃຫ້ແຈ່ມແຈ້ງ
v  ແຕ້ມຮູບ ແລະເວົ້້າ
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງແລະສົນທະນາກັນກ່ຽວກັບຮູບຢູ່ທ້າຍບົດ.
-       ໃຫ້ແຕ່ລະຄົນແຕ້ມຮູບໃດໜຶ່ງທີີ່ຕົນມັກ.
-       ໃຫ້ນັກຮຽນສະເໜີຊື່ຂອງຕົນເອງ ແລະເວົ້າກ່ຽວກັບຮູບທີ່ຕົນເອງແຕ້ມ.
v  ຂັ້ນສະຫຼຸບ
-        ຄູແລະນັກຮຽນຮ່ວມກັນສະຫຼຸບຄືນ
ກ່ຽວກັບການອ່ານ.
-       ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າ :
1.      ປະຕູ ຄຳວ່າປະ ມີສຽງສະຫຼະຫຍັງ? ແລະພະຍັນສະນະຫຍັງ?
2.     ຄູບາ ຄຳວ່າປະ ມີສຽງສະຫຼະຫຍັງ?
v  ຂັ້ນວັດຜົນ
-       ກວດກາຜົນງານຂອງນັກກຮຽນ
ກວດການຂຽນ ສະຫຼະ xິ xີ ມີຫົວມີຫາງເຕັມແຖວທີ່ກຳນົດວ່າງ x່ ຖືກບ່ອນແລະເປັນຄອງສະເໝີ.




                      ອຳນວຍການ                          ວິຊາການ                                    ວັນທີ ..................
                                                                                                                        ຄູປະຈໍາຫ້ອງ





ความคิดเห็น