ວິຊາ ພາສາລາວ                                                                                  ຊັ້ນປ.1                                 
         ບົດທີ 15  ຫົວບົດ  ໂxະ ໂx                                                                      ເວລາ 4 ຊົ່ວໂມງ
ຈຸດປະສົງ
ເນື້ອໃນ
ກິດຈະກຳການຮຽນ-ການສອນ
ສື່ການສອນ
ເວລາ
ປະເມີນ
-       ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:






-       ເວົ້າຊື່ຮູບບັດໄດ້.













ບັດທີ່ມີສຽງສະຫຼະ
ໂxະ
ໂx

v  ຂັ້ນນຳ
-       ຄູແລະນັກຮຽນເຄົາລົບກັນ
-       ສ້າງບັນຍາກາດ.
-       ກວດຈຳນວນພົນ
-       ທວນຄືນບົດເກົ່າ:



v  ຂັ້ນສອນ
ສົນທະນາກ່ຽວກັບຮູບ.
ຄູຍົກຮູບບັດໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງ.(ເດັກຊາຍປູໂຕະ
ຊ່າງຕີໂອ)
-       ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າອັນນີ້ແມ່ນຮູບຫຍັງ?
*        ອັນນີ້ແມ່ນຮູບ ເດັກຊາຍປູໂຕ໊ະ ຄູຍົກບັດຄຳໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານ
*        ອັນນີີ້ແມ່ນຮູບ ຊ່າງຕີໂອ ຄູຍົກບັດຄຳໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານ
-       ຄູຍົກບັດຄຳສະຫຼັບກັນໃຫ້ນັກຮຽນຄົນອື່ນຕອບຈົນໝົດເວລາທີ່ເໝາະສົມ.
·         ຄູແນະນຳວ່າ - ການຕອບຄຳຖາມຕ້ອງເວົ້າເປັນປະໂຫຍກທີ່ສົມບູນ.
-       ການອ່ານຕ້ອງອອກສຽງແຈ່ມແຈ້ງ
ເຝິກອ່ານຄຳສັບ
-       ຄູອ່ານໃຫ້ັນັກຮຽນເບິ່ງ
-       ຄູອ່ານໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ 1 -2 ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານພ້ອມກັນ 1 -3ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນອ່ານເປັນກຸ່ມ ແລະ ເປັນບຸກຄົນ.
·         ຄູສະຫຼຸບດ້ວຍການຖາມວ່າ: - ແຕ່ລະຄຳມີສຽງແລະຄວາມໝາຍຕ່າງກັນບໍ່? ສຽງຕ່າງກັນຢູ່ບ່ອນໃດ?
-       ການອ່ານແຕ່ລະຄຳຕ້ອງອ່ານອອກສຽງແຈ່ມແຈ້ງ.
·         ຫັດຂຽນງາມ
-       ຄູນັກເອົາປື້ມຂຽນອອກມາ.
-       ຄູຂີດເສັ້ນຄືກັບຢູ່ປື້ມແບບຮຽນໃສ່ກະດານ.
-       ຄູຂຽນ  ໂxະ ໂຕ໊ະ ໂx ໂອ   ເຕັມແຖວຂື້ນກະດານ.
-       ຄູແນະນຳໃຫ້ນັກຮຽນຂຽນໃສ່ປື້ມຂອງຕົນເອງ.
-       ຄູຕິດຕາມນັກຮຽນຊ່ວຍເຫຼືອທີ່ນັກຮຽນ ຂຽນບໍ່ເປັນ.
·          ຄູແນະນໍາວ່າ ການຂຽນຕ້ອງຂຽນຕາມແຖວໃຫຍ່.
ແລະເປັນຄອງສະເໝີ
-       ຫາງສະຫຼະໂອຕ້ອງລື່ນແຖວໃຫຍ່ືອກເຄີ່ງໜຶ່ງ
-       ກວດການຂຽນຂອງນັກຮຽນ.
v  ເຝິກເວົ້າ ກ່ຽວກັບຮູບ.
-       ນາຍຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງບົດທີ 15 ໜ້າ 29 ( ປ້າປູໂຕ໊ະ ປູ່ຕີໂອ)
-       ຄູຖາມນັກຮຽນແຕ່ລະຮູບວ່າ : ອັນນີ້ແມ່ນຮູບຫຍັງ ?
·          ອັນນີ້ແມ່ນຮູບປ້າປູໂຕ໊ະ
·         ອັນນີ້ ແມ່ນຮູບ ປູ່ຕີໂອ
*        ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າ:
-       ໂຕະ ອອກສຽງສະຫຼະຫຍັງ ? ແລະ ມີວັນນະຍຸດຫຼື ບໍ່ ?
-       ໂອ ອອກສຽງສະຫຼະຫຍັງ ? ແລະ ມີວັນນະຍຸດຫຼື ບໍ່ ?
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເວົ້າຄຳອື່ນ ທີ່ມີສຽງສະຫຼະ
ໂxະ ໂx  ນອກຈາກປື້ມແບບຮຽນ.
-       ຄູຂຽນຄຳທີ່ນັກຮຽນແຕ່ລະຄູ່ເວົ້າຢູ່ກະດານ
·         ສະຫຼຸບ : ຄູແລະນັກຮຽນຮ່ວມກັນຫຼຸບໂດຍອີງໃສ່ຄຳຕອບຢູ່ກະດານ.
ເຝິກອ່ານຄຳສັບ
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງເນື້ອໃນຫັດອ່ານ ບົດທີ 9
-       ຄູອ່ານໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ 1-2 ເທື່ອ.
-       ຄູພານັກຮຽນອ່ານພ້ອມກັນ 2-3 ເທື່ອ.
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເປັນກູ່ມ ແລະເປັນບຸກຄົນ.
·         ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າ : ແຕ່ລະຄຳມີສຽງແລະ ຄວາມໝາຍຕ່າງກັນບໍ່? ຕ່າງກັນແນວໃດ ?
·         ການອ່ານ : ແຕ່ລະຄຳຕ້ອງອອກສຽງໃຫ້ແຈ່ມແຈ້ງ
v  ແຕ້ມຮູບ ແລະເວົ້້າ
-       ຄູໃຫ້ນັກຮຽນເບິ່ງແລະສົນທະນາກັນກ່ຽວກັບຮູບຢູ່ທ້າຍບົດເນັ້ນໃສສະຫຼະໂxະ ໂx
-       ໃຫ້ແຕ່ລະຄົນແຕ້ມຮູບໃດໜຶ່ງທີີ່ຕົນມັກ.
-       ໃຫ້ນັກຮຽນສະເໜີຊື່ຂອງຕົນເອງ ແລະເວົ້າກ່ຽວກັບຮູບທີ່ຕົນເອງແຕ້ມ.
v  ຂັ້ນສະຫຼຸບ
-        ຄູແລະນັກຮຽນຮ່ວມກັນສະຫຼຸບຄືນ
ກ່ຽວກັບການອ່ານ.
-       ຄູຖາມນັກຮຽນວ່າ :
1.      ຮູບໃດອອກສຽງສະຫຼະໂxະ ?
2.     ຮູບໃດອອກສຽງສະຫຼະໂx ?
v  ຂັ້ນວັດຜົນ
-       ກວດກາຜົນງານຂອງນັກກຮຽນ
ກວດການຂຽນ ສະຫຼະ ໂxະ ໂຕະ ໂx ໂອ ມີຫົວມີຫາງເຕັມແຖວທີ່ກຳນົດ.











ແບບຮຽນ
ເດັກຊາຍປູໂຕະ
ຊ່າງຕີໂອ
ບັດຄຳ
-       ປູໂຕະ
-       ຕີໂອ







ສັງເກດຈາກ:
                      ອຳນວຍການ                          ວິຊາການ                                                     ວັນທີ ..................
                                                                                                                        ຄູປະຈໍາຫ້ອງ



ความคิดเห็น